Typographic

21:22

Kebelakangan ni aku rajin untuk berkarya . Berkarya la konon-konon, ada jiwa seni sikit . Jadi aku buatlah typographic ni, benda ni tak susah pun, asalkan korang ada adobe phothoshop dan tahap kesabaran yang tinggi . Aku belajar benda alah ni dekat blog EZHAN ARTWORK . Blog yang banyak ajar pasal phothoshop dan photography .

Kalau nak belajar pasal typographic ni boleh la klik SINI .

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Masa berlalu setiap saat, aku dah nak sambung belajar, jadi selamat tinggal semua ! [tengok-tengok esok update blog pulak . Haha]

You Might Also Like

4 comments