Nawal Aqilah Amir

11:17

Siapakah si comel ini ? She is my sissy !! Sejak bila aku ada adik perempuan ?


Nawal Aqilah Amir
Sejak aku dapat ahli homeroom, dalam sekelip mata je aku dapat adik perempuan yang ramai . Tujuh orang adik perempuan dengan dua orang adik lelaki, seorang abang dan seorang kakak . Macam mimpi je boleh ada abang dengan kakak .

Abang Long lepas pindah dah lost contact . Hmmmm ... Adik perempuan pun dah berkurang sebab LALA dah pindah jugak . Tapi lepas tu masuk pulak ALONG !

Tapi abang aku tu sombong, nasib baik dapat kakak yang baik . [Along , mesti hidung tengah kembang kan . HAHA ]

Hari ini kisah adik aku, Nawal Aqilah Amir sempena ulangtahun kelahirannya ke 18 . Yang peliknya semua adik beradik baru ni umur sama . Ngeeee . =)


Kami bersama-sama masuk SIR . Shopping Makanan banyak-banyak yang tak boleh tahan . Haha . Bilik dia atas bilik aku .

Nawal, aku, Sir Faisal, Iddy dan Su


Dia budak kelas arab, pandai arab. Budak debat or supposed to be debate, sebab dia masuk debat Bahasa Inggeris . Nak panggil minah salleh boleh kot, sebab IC dia 91 .kat tengah-tengah tu . [930425-91-####]

Dia duduk Damansara, jauh ! Tak tahu bila boleh jumpa lagi .

Pastu body dia sangat lentur, boleh buat split . Jeaolus tau, aku tak boleh split . Dia ni budak silat, so hati-hati sikit kalau nak kacau dia , Hehe .

Sekarang dia kerja kat Popular Bookstore, branch mana tak sure . Banyak duit masuk ! [Sila belanja saya lepas nih . hehe ]

Kitorang satu homeroom . Homeroom bonding kitorang kuat dengan daddy yang sempoi, anak-anak yang hebat-hebat . Hehe . Tak caya homeroom kitorang hebat ? Dalam tahun 2010, every sem ada je yang dapat 4 flat . Pastu homeroom ni ramai artist . Hehe .



Dari kiri ,

ROSSA QBER , Ilah

DORAEMON yang comel, Dila

Lily yang suara buluh perindu

Syed yang HEBAT

Daddy yang SEMPOI

QBER IDOL, Hamizan

Drama Queen, Uae yang FAMOUS

Along yang GEMPAK

AKU yang ?

PINGU yang PINTAR, Fizah

NAWAL yang BIRTHDAY GIRL !!


Entri ni patutnya cerita pasal NAWAL je, tapi dah melalut pada homeroom pulak . Blame me who easily distracted .


Kitorang sama-sama dalam organize Annual Dinner, hadiah-hadiah tu semua tanggungjawab dia la . Dia ni Setiausaha ALK. Orang besar no dua la dalam Ahli Lembaga Koperasi [ALK] . Best tau jadi ALK lagi-lagi Majlis Tertinggi [MT] sebab dapat gaji seratus satu sesi .


HAPPY BIRTHDAY dear NAWAL !!!
Photobucket

You Might Also Like

0 comments